čtyřkolka Can-Am Outlander Max 650 XT Camo INT model 2020

Kód: 2SLL
Novinka
8 hodnocení
Značka: Can-Am
374 300 Kč 309 338,84 Kč bez DPH
14 dní

Vyrobeno pro bezkonkurenční výkon v terénu – se spolujezdcem – nový model Outlander MAX XT 2020 se může pochlubit širším a vylepšeným zavěšením, aby se maximálně využil legendární výkon motoru Rotaxu. Nyní může táhnout vleky až do 750 kg.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Za srdcem nezaostávají ani svaly a kostra. Outlander je postaven na ultralehkém a dokonale pevném rámu SST G2 s nízko posazeným těžištěm, má vynikající systém předního zavěšení s nově upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen a nezávislého zadního zavěšení TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik, automatickou převodovku s variátorem a možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking.

26-palcové radiální pneumatiky ITP Terracross, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o fantastickou centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace.   Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (kapacita 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu.

A aby toho nebylo málo, máme pro vás i pár novinek: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. 

BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s novou přední maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, ocelovými ráfky, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím.

S pomocí těchto vychytávek vás tento nadupaný krasavec odveze, kamkoli jen budete chtít – stačí jen otočit klíčkem…

Základní výbava XT 
-motor ROTAX 650
-Progresivní posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a čtyřmi režimi (MIN,MED,MAX a pro snšžné pásy Apache)
-obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A a přední kyvnou tyčí
-Platforma SST G2
-inteligentní regulace paliva (iTC™️) s jízdními režimy
-magneto 650W
-Zadní zavěšení pomocí vlečných ramen typu TTI
-240W přední světlomety
-Naviják Warn RT30
-Přední a zadní pevnostěnný nárazník
-Agresivní radiální pneu ITP Terracross
-Hodiny v displeji
-3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
-Dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
-Olejový chladič
-Kryt rukou
-Bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S.
-Elektrická zásuvka pro přívěs

Technické specifikace:
Motor: Rotax 650
Zdvih. objem motoru: 649,6 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon: 63Hp (offroad)
Vrtání / Zdvih: 91 x 75 mm
Chlazení: Kapalina
Karburátor: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Posilovač řízení DPS: ANO
Výška: 1 118 mm
Délka: 2 338 mm
Šířka: 1 220 mm
Rozvor kol: 1 295 mm 
Světlá výška: 279 mm
Výška sedadla: 877 mm
Objem palivové nádrže: 20,5 litrů
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Uzavíratelná schránka: 21,4 litrů
Přední pneu: 26 x 8 x 14
Zadní pneu: 26 x 10 x 14
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Nosnost předního / zadního nosiče: 45 kg / 90kg
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 1 vzadu
Osvětlení / Světla: 2 přední ,1 zadní
Tažná síla: 750 kg
Suchá hmotnost: 375 kg
Rám: SST G2

Doplňkové parametry

Kategorie: Homologace INT SPE
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 375 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: