Jak nakupovat

Provozovatel obchodu
  • Tomico Group s.r.o.
  • Brněnská 4249/81, Prostějov 796 01
  • Provozovna - prodejna Brněnská 4249/81, Prostějov 796 01
  • Provozovatel internetového a kamenného obchodu www.vyberctyrkolku.cz
  • Odpovědná osoba - Lukáš Pěček
  • IČO:  04877730, DIČ: CZ04877730
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
  • Číslo účtu: 273935258/0300
  • e-mail: info@vyberctyrkolku.cz
    tel.: + 420 608 508 306

( dále jen „dodavatel“ )

1. Objednání zboží

a)  Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí  vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Telefonicky : Objednání boží je možné provést také telefonicky na telefonním čísle +420 582 330 484 nebo Mobil: + 420 608 508 306

c ) E-mailem : písemně na e-mail info@vyberctyrkolku.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmení a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a  zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.

d)  Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně společnosti Tomico bez nutnosti předchozí objednávky.

1.2 Zrušení objednávky zboží

Zákazník má právo odstoupit od objednávky, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 4 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány.

2. Možnosti Platby

Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně tomico.cz
Dobírkou – Česká Pošta nebo PPL - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 273935258/0300 na platebních údajů před dodáním zboží., On-line kartou přes platební bránu Gopay

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Prostějově

  • Adresa : Brněnská 81, 79601 Prostějov
  • Otevírací doba : viz. kontakty / prodejna

b) Zaslání Českou poštou nebo PPL -  Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravcem a službou, kterou si zvolíte.

c) Zahraniční balík - Slovensko do 48 hod od odeslání na Vámi uvedenou adresu

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě

b) Česká pošta - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě platby převodem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu. ( V těsném předvánočním čase nedoporučujeme volbu České pošty )

c ) PPL - zboží kde je uvedeno  SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den a u balíků na soukromou adresu nově i v sobotu. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí  Vaší objednávky. V případě platby převodem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu.

Rozměrné zásilky ( jako např. oleje ) jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě. 

5. Ceny dopravy a dobírky

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Prostějově - zdarma

b)  Zásilky po ČR ( Česká pošta nebo PPL ) :

  • zásilky PPL 109 Kč + 30 Kč při platbě dobírkou ), zásilky Česká pošta 149 (+ 30 Kč při platbě dobírkou)

  • doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )

Zásilky na Slovensko

  • Slovensko :  300 Kč ( dopravné ) + 50 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
  • doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den. Platba za zboží se uskutečňuje v EUR ( v platném denním kurzu ).
 

 

7. Vrácení zboží / peněz

Zakoupené zboží je možno standardně vrátit do 14 kalendářních dnů od jeho převzetí. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli doručeno odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo být nepoužívané, nepoškozené a nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět obchodníkovi nese kupující.

Snížení hodnoty zboží :

Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty, ceny zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nutné pro obeznámení se s ním ( vyzkoušení apod. )
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu, avšak toto nakládání je nepřiměřené a vede např. k jeho zašpinění, pomačkání, odření a jiné viditelné opotřebení.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosíme kontaktujte nás osobně nebo písemně (např. emailem či poštou), uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze vracíme neprodleně po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží.

8. Reklamace

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží standardně 24 měsíců.

Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem:

1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřízení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního dokladu.

2) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení reklamace bude sepsán reklamační list

Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době 
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno 
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem

-reklamační list vzor zde REKLAMACE TOMICO

9. Ochrana osobních údajů

S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím  příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat. Více informací o ochraně osobních údajů a jejich zpracováním v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 naleznete zde.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

10. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.

×

Splátková kalkulačka ESSOX