Denní nášup

Arctic Cat Wildcat X 1000i

Výrobce:
Arctic-Cat
Kód zboží:
8120
Dostupnost:
skladem u dodavatele




počet:
Kalkulačka plátek ESSOX

Arctic Cat WILDCAT X 1000i H2 4x4 (SIDE by SIDE)
Mysleli jste si, že s příchodem nejnovějších konkurenčních side-by-side přišel Arctic Cat Wildcat o pověst nejextrémnější a nejlepší sportovní side-by-side světa? To v žádném případě! Nepostavili jsme Wildcata proto, aby snadno přišel o svůj náskok před konkurencí. Kategorie litrových sportovních side-by-side je dnes nejprestižnější třídou offroadových strojů, a Arctic Cat Wildcat v ní hodlá hrát prim hodně dlouho: představujeme vám zcela nový Wildcat X.
Při vývoji této nejsofistikovanější sportovní side-by-side současnosti, nejovladatelnějšího, nejrychlejšího a nejlépe fungující extrémní terénní SxS, jsme vzali ty nejlepší vlastnosti originálního Wildcata a dále je zdokonalili. Motoru jsme přidali víc jak 14 koní, zkrátili jsme rozvor pro ještě lepší obratnost v zatáčkách, zdokonalili jsme pérování, a převodovku jsme přepracovali tak, že je dnes nejrychleji pracující automatickou převodovkou vůbec. Vítejte v nejvyšší lize.
Výkon přes 90 koní
Nový vysokovýkonný kapalinou chlazený motor 951 cc H2 V-Twin EFI se 4ventilovou technikou, vyrobený v naší motorárně v St. Cloud, Minnesota, USA, má zvýšený točivý moment a o 15% více výkonu, než původní Wildcat. To dává Wildcatu X dech beroucí zrychlení a dominantní maximální rychlost. Zdokonalené elektronické vstřikování paliva automaticky zajišťuje bezproblémové startování za všech podmínek a nejvyšší výkon nezávisle na teplotě nebo na nadmořské výšce.
Rychle pracující převodovka Rapid Response™
Extrémní sílu nového motoru spolehlivě na kola přenáší nová kompaktní zesílená automatická převodovka Rapid Response™, která byla pro nový Wildcat X vyvinutá ve spolupráci se špičkou v oboru, americkou firmou Team Industries®. Nová převodovka Rapid Response™ se dvěma dopřednými rychlostmi, zpátečkou, parkovací polohou a účinným brzděním motorem je nejrychleji pracující automatickou převodovkou současnosti, čímž dále pomáhá optimalizovat akceleraci a zrychlit reakci na sešlápnutí plynového pedálu. Nová spojka TEAM Industries® řadí nahoru i dolů rychleji: uberete plyn před obtížným místem, ihned pak dáte zase „plnej“, a motor vás s nulovou prodlevou okamžitě zase katapultuje dopředu.
Špičková trakce v každých podmínkách
Mohutně dimenzovaný náhon s elektricky připojitelným pohonem předních kol 2WD / 4WD je pro nejtěžší podmínky doplněný elektrickou uzávěrkou předního diferenciálu. Pro ochranu hnacího systému před brutálními výkonovými rázy je použit Spike Load Dampener, systém umožňující milisekundové proklouznutí hnacího hřídele pro omezení extrémních výkonových a rázových špiček.
Zkrácený rozvor pro bezkonkurenční obratnost v zatáčkách
Rozvor nového Wildcatu X je zkrácen o 2,5 cm, čímž se výrazně zvýšila jeho obratnost při agresivním zatáčení, při současném zachování vynikající podélné i příčné stability v nízkých i vysokých rychlostech.
330 mm světlé výšky
Wildcat X má vynikající světlou výšku 330 mm, která radikálnímu stroji umožňuje vysokou průjezdnost těžkým a členitým terénem. I přes takto vysokou světlou výšku má však Wildcat X velmi nízko položené těžiště - vůbec nejnižší polohu těžiště ve třídě - která umožňuje provádět velmi radikální jízdní manévry.
Dokonalé pérování s extrémními zdvihy

Velký počet koní je pouze číslo na papíře, pokud výkon nedokážete přenést na zem. Už originální Wildcat vešel do povědomí jako side-by-side s nejlepším pérováním na světě, a nový Wildcat X jde ještě dále: podvozek Wildcata X je odpérovaný špičkovými jednotkami JRi s nastavitelným předpětím a 23polohovým seřizováním útlumu komprese.

Zadní kola jsou odpérovaná nejpropracovanějším zavěšením současnosti - závodním pětiprvkovým zavěšením. Tento technicky dokonalý způsob zavěšení je chloubou čtyřkolkového průmyslu, protože zajišťuje, že kola mají neustále dokonalý kontakt s povrchem a tudíž vysokou trakci. Pětiprvkové zavěšení bylo zvoleno proto, že zvládá vysoké zdvihy pérování lépe, než tradiční vlečená ramena nebo A-ramena. A zdvihy pérování má Wildcat X opravdu extrémní: 457 mm vzadu a 438 mm vpředu. Jsou to vůbec nejvyšší zdvihy pérování ve třídě, a při 90 kilometrové rychlosti dokáží vyžehlit i 60 cm roletu! Zadní pérování je doplněné příčným stabilizátorem pro redukci naklánění v zatáčkách a pro zlepšení ovladatelnosti při brutálních jízdních manévrech. Přední kola jsou zavěšena na robustních dvojitých A-ramenech s geometrií optimalizovanou pro vysokou stabilitu a ovladatelnost.
S podvozkem Wildcata X se nikdy nebudete bát skoků, i ten nejrozbitější terén se promění v rovnou dálnici. A navíc podvozek Wildcata X funguje tím lépe, čím jedete ostřeji!

Prostorový rám Exoskeleton
Unikátní prostorový rám Wildcata X, rám Exoskeleton, představuje současnou špičku tuhosti, pevnosti a robustnosti rámů ve třídě sportovních side-by-side. Na rozdíl od konkurencí používaných rámů je rám Wildcata X, svařený z vysoce kvalitních vysokopevnostních ocelových trubek, uzavřenou celoobvodovou prostorovou konstrukcí s vysokou podélnou, příčnou i torzní tuhostí, která účinně zachycuje všechny brutální síly působící za jízdy. Posádku, sedící nízko v kokpitu Wildcata X v anatomických závodních sedačkách, chrání prostorná ochranná klec z vysokopevnostní oceli, která plní všechny standardy ochranných konstrukcí proti převrácení (ROPS). K bezpečnosti posádky výrazně přispívají i samostatná držadla spolujezdce a zejména boční trubkové dveře s integrovanými bočními sítěmi, které jsou již v základu.
Umístění motoru těsně za sedadly umožnilo ideální předozadní rozložení hmotnosti a maximální možnou centralizaci hmot, což dále přispívá k bezkonkurenční ovladatelnosti v zatáčkách a přesnosti řízení Wildcata X.
A protože dobře víme, co všechno budete s Wildcatem X vyvádět, je celý rám zespoda důkladně chráněn odolnými  kryty z  HDPE, aby přestál všechny ty skály, pařezy a kameny.

Elektrický posilovač řízení
Wildcat X je jako jeden z mála ostrých sportovních side-by-side už základu vybaven elektrickým posilovačem řízení, který mu propůjčuje vynikající ovladatelnost a nepřekonatelnou přesnost řízení. Říkali vám, že posilovač není u ostrých sportovních side-by-side potřeba? Wildcat X vás z tohoto omylu vyvede hodně rychle. Posilovač usnadňuje pilotovi práci při jízdě v extrémních podmínkách, v bahně, blátě, v režimu 4WD s uzamčeným předním diferenciálem, při manévrování na místě a při nízkých rychlostech, kdy řidiči pomáhá silou až 50 Nm - trojnásobkem síly konkurence. Za vysokých rychlostí pak posilovač funguje jako vysoce účinný tlumič nepříjemných úderů a ran do volantu od předních kol, čímž dále zvyšuje přesnost řízení a bezpečnost jízdy. Posilovač řízení ve Wildcatu X má navíc variabilní účinek: v nízkých rychlostech pomáhá řidiči nejvíce, se zvyšující rychlostí se účinek posilovače plynule zmenšuje. Výsledkem je bezkonkurenční ovladatelnost při všech rychlostech a vysoká obratnost v jakémkoli terénu.

Špičkové technologie
Špičkové technologie najdete na Wildcatu X všude. Například atraktivní přední světlomety s LED technikou umí proměnit noc v den, a přitom potřebují jen zlomek energie klasických světlometů. LED technologií se mohou pochlubit i zadní světla a blinkry. Atraktivní rudě podsvícený LCD displej má 14 funkcí poskytujících komplexní informace: rychloměr, otáčkoměr, hodiny / počítadlo motohodin, palivoměr, celkové i denní počitadlo kilometrů, ukazatel zařazené rychlosti, kontrolku uzávěrky diferenciálu, ukazatel pohonu 2WD/4WD, kontrolky dálkových světel, stavu baterie, teploty a tlaku oleje a další.
K dalším přednostem Wildcata X patří výškově stavitelný volant, velká palivová nádrž na 33 litrů pro velký jízdní dosah, zadní korba s užitečnou nosností 136 kg (největší nosnost v této třídě), nebo 12V zásuvka ve středové konzoli pro napájení GPS navigace nebo mobilního telefonu.


Technické parametry:
Objem motoru: 951 ccm
Typ motoru: Čtyřdobý dvouválec, V-Twin, SOHC/ 4 ventily
Chlazení: Kapalinové, chladič s ventilátorem
Výkon: 15 kW/7500 ot./min. (on-road)
Systém pohonu: 2WD / 4WD (elektrické ovládání)
Uzávěrka diferenciálu: Předního (elektrické ovládání)
Zapalování: C.D.I.
Převodovka: Automatická dvoustupňová, zpátečka, Team Industries, brždění motorem
Zavěšení kol vpředu: tlumiče JRI, nastavitelné předpětí,23polohové seřízení komprese
Zavěšení kol vzadu: tlumiče JRI, nastavitelné předpětí,23polohové seřízení komprese
Pohon náprav: Kardan
Celková délka: 3251 mm
Celková šířka: 1662 mm
Celková výška: 1670 mm
Světlá výška: 330 mm
Zdvih pérování přední / zadní: 432 / 567 mm
Rozvor: 2413 mm
Posilovač řízení: ano, s variabilním účinkem
Pneumatiky přední / zadní: 27x9-14 / 27x11-14 Maxxis Bighorn
Brzdy přední / zadní: Hydraulické kotoučové / hydraulická kotoučová
Tachometr / otáčkoměr: Analogový / digitální
Objem nádrže: 33,3 litrů
Palivo: Natural 95
Hmotnost: 598 kg
Barva: bílá
Homologace:
na dotaz

 


 
INFORMACE
MĚNA
NOVINKY
10.11.2017

Nově skladem:
SMC Sport 850 EPS
Gladiator X520
Gladiator X550
Can-Am Traxter HD8


10.10.2017

Nově skladem:
Can-Am Oulander Max 570 XT
model 2018 T3


29.9.2017

Nově skladem:
Polaris Ranger 900 XP
Can-Am Renegade 570 XXC
CF-Moto UTV 830


Archiv novinek

Sphere card

Zasílání novinek

SPOLUPRACUJEME :

 

centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolekcentrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek