Denní nášup
KATEGORIE

čtyřkolka Journeyman Gladiator X8 EFI EPS FL Euro 4

Výrobce:
Journeyman
Kód zboží:
X8EPS
Dostupnost:
skladem na prodejně


SPZ: bílé SPZ





počet:
Kalkulačka plátek ESSOX

Zcela nová "osmistovka" GLADIATOR X8 V-twin EFI je tu! Nejprodávanější čtyřkolka roku 2012! Úžasné parametry tohoto stroje nadchnou každého znalce - extrémně výkonný 800 ccm motor s válci do "V", americké vstřikování DELPHI, systém výplachu spalin BARRICADE, kovaná durálová ramena DAT (volitelně), nitrogenové stavitelné tlumiče (volitelně), rám DOUBLETHICK a v neposlední řadě modulární koncepce MULTICARGO. A s tříletou zárukou na stroj a doživotní na rám je to přece jasná volba!

Převody Gladiatora X8 V-twin EFI pohání moderní, vodou chlazený dvouválcový motor. Plnění motoru zajišťuje vstřikovací systém (EFI) od firmy Delphi, díky kterému motor dosahuje vysokému výkonu 63HP (offroad verze) a zejména vysokému kroutícímu momentu 72Nm, který je optimálně rozvržen v celém spektru otáček, avšak s důrazem na vysokou hodnotu již při nízkých otáčkách motoru. Motor disponuje čtyřtaktní a čtyřventilovou SOHC technologií na každý válec. Svůj výkon přenáší kardanovým hřídelem na zadní hnaná kola prostřednictvím mohutného bezúdržbového variátoru (řemen Mitsuboshi - Japan) s funckí brždění motorem. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Motor se startuje elektrickým startérem. Veškeré převodové a kardanové skříně jsou utěsněny proti vlhkosti a mají odvětrávací systém, který dovolí vyrovnávání tlaku bez znečistění převodového oleje.

Gladiator X8 je kompletně odpružen pomocí mohutně dimenzovaných, dvojitých A ramen (verze Deluxe z kovaného duralu) a nových víceprvkových tlumičů (verze Deluxe stavitelných nitrogenových) s progesivní pružinou a polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech.
Posilovač řízení EPS
Když s EPS přišla před lety Yamaha, věděla, proč to dělá… Díky šířce řídítek není u velkého Gladiatora problém s citlivostí řízení jako u strojů sice vybavených EPS, ale s o poznání kratší trubkou mezi hefty. Glad se tak snadno koriguje i v rychlosti na asfaltu, kde je přeci jen znát slabší zpětná vazba od kol. Ale kolik kilometrů na kolce po asfaltu najedete, že jo… S příchodem terénu je EPS požehnáním, protože eliminuje přesně to, co příjemné při jízdě na kolce není – rázy do řídítek při přejezdu třeba kořene, kamenu apod. Navíc extrémně zvyšuje manévrovatelnost na místě a to ať už v nějaké trialové pasáži, nebo třeba při práci, kdy potřebujete točit na místě, otáčet se v hale, ve stáji nebo jinde. A nebude ani vadit, že máte naloženo na obou nosičích.

Odolné 14-ti palcové šestiplátnové pneu CST Abuzz jsou navrženy pro ideální off road trakci. Jejich vynikající záběrové schopnosti umožní projet i velmi těžkým terénem a jejich dlouhá životnost uspokojí i náročného uživatele.

Krycí panely a blatníky jsou vyrobeny z vysoce pružného polyethylenu. Pružnost těchto panelů a výměnné lemy zajišťují vysokou odolnost při jakýchkoliv činnostech a velmi snadnou opravitelnost. K dispozici jsou různé barevné varianty, trvale skladem je černá, modrá, červená, oranžová, bílá, stříbrná a listnatá ("maskovací" folie) varianta.

Gladiator X8 EFI má 12V elektrický systém. Indikační kontrolky oznamují jízdu s dálkovými světly, zařazení jednotlivých rychlostí, sepnutí pohonu 4x4 a uzamknutí předního diferenciálu. Atraktivní LCD displej disponuje kompletními provozními informacemi. Stroj je vybaven dálkovými i tlumenými světly, brzdovými světly a kompletní elektrickou výbavou.

Brzdy jsou kompletně hydraulické. Jejich ovládání je na řidítkách a u pravé nohy. Parkovací brzda je integrována přímo do převodovky. Výkon a odolnost brzd jsou více než dostatečné při jakémkoliv počasí a zatížení.

Na tuto čtyřkolku poskytujeme zvýšenou tříletou záruku a doživotní tovární záruku na rám čtyřkolky. Tato jedinečná a vysoce nadstandardní záruka platí pro prvního majitele stroje, nevztahuje se na spotřební materiál a je nepřenosná.

**Tažné zařízení je plně homologováno a lze ho využívat i v silničním provozu. Navíc obsahuje i elektrickou přívěsovou zásuvku, takže s ním lze legálně táhnout i odpovídající automobilové přívěsy.


Barevná provedení: červená, oranžová, stříbrná, modrá, bílá, černá,
kamufláž-camo (příplatek 5000,- Kč )

Obě čtyřkolky obsahují v základní ceně:
14" hliniková kola, šestiplátnové 14" pneu, naviják 3500lbs, homotažné se zásuvkou, box místo druhé sedačky, záruka na čtyřkolku Journeyman X8 jsou 3 roky !

Druhá sedačka s opěradlem a držáky pro spolujezdce příplatek: 1490,- Kč vč.DPH

Standard verze obsahuje:
železná A-ramena, plastové kryty ramen, normální tlumiče.
Deluxe verze obsahuje navíc:
horní i dolní duralová A-ramena, hliníkové kryty ramen, hliníkový kryt navijáku a přední části podvozku, špičkové stavitelné nitrogenové tlumiče DNM.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE:

Olej motorový: xx litru
Délka: 2320 mm
Šířka: 1180 mm
Výška: 1360 mm
Rozvor (standard/prodloužený): 1480 mm
Suchá hmotnost: 387 kg
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26x9-14
Zadní pneu: 26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Přední (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Zadní (standard verze): Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní (deluxe verze): Nezávislé, nitroenové plně stavitelné odpružení / Dvojitá duralová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: 14,8 kW / 5600 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 46 kW(63k)/6700 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 72 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 61,5 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů

DOPORUČUJEME
 
INFORMACE
MĚNA
NOVINKY
10.11.2017

Nově skladem:
SMC Sport 850 EPS
Gladiator X520
Gladiator X550
Can-Am Traxter HD8


10.10.2017

Nově skladem:
Can-Am Oulander Max 570 XT
model 2018 T3


29.9.2017

Nově skladem:
Polaris Ranger 900 XP
Can-Am Renegade 570 XXC
CF-Moto UTV 830


Archiv novinek
NEJPRODÁVANĚJŠÍ
  1. čtyřkolka Journeyman Gladiator X450-A EFI
  2. čtyřkolka Journeyman Gladiator X520
  3. čtyřkolka Journeyman Gladiator X520-A
  4. čtyřkolka Journeyman Gladiator X8 EFI EPS FL
  5. čtyřkolka Journeyman Gladiator X450 EFI
  6. čtyřkolka Journeyman Gladiator X450 EFI Black Edition

Sphere card

Zasílání novinek

SPOLUPRACUJEME :

 

centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolekcentrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek