Denní nášup

čtyřkolka Can-Am Renegade 570 X xc model 2017

Výrobce:
Can-Am
Kód zboží:
XXC570
Dostupnost:
skladem na prodejně




počet:
Kalkulačka plátek ESSOX
Už nemusíte čekat, je tady !
Jestli si rádi vychutnáte agresivní jízdu, a přesto hledáte víc než jen sportovní čtyřkolku, je vám Renegade X xc jako šitá na míru! Čtyřtaktní motor Rotax o obsahu 570 ccm, nejvýkonnější ve své kategorii, vám zaručí snový výkon, zatímco unikátní technologie EFI se postará o snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Svou dobu předběhlo i senzační, sportovně laděné přední zavěšení typu RS v podobě zdvojených A-ramen s vylepšeným pohybovým koeficientem, dodávající kolům lepší tažnou sílu a šetřící tlumiče, které je zárukou vyšší kvality jízdy v drsném terénu, přesnější kontroly řízení a celkově lepšího výkonu. Nezávislé zadní zavěšení TTI typu RS se skvělými plně
stavitelnými tlumiči FOX zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Důkazem pokrokové technologie je i ultralehký rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm, díky němuž se budete doslova vznášet nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami, anebo progresivní, automaticky uzamykatelný diferenciál Visco-Lok QE 4WD, nejchytřejší systém pohonu všech čtyř kol (4WD) na trhu, který díky rychlostnímu čidlu reaguje na rozdíl mezi rychlostmi obou předních kol a umožňuje postupné zapojování a vysoký točivý moment – jízda tak bude neuvěřitelně hladká a zatáčení ještě snazší.

A protože BRP nikdy neusíná na vavřínech, přinášíme vám i tuto sezónu něco nového. Brzdový systém, inspirovaný závodními stroji, je ovládán oddělenými páčkami předních a zadních brzd, což činí ovládání přesnější a jízdu agresivnější, a přitom bezpečnější. Nově Renegade používá čtyři brzdové kotouče s dvoupístkovým třmenem a pancéřovými hadicemi.  Nová technologie předního diferenciálu umožňuje rychlejší zapojení systému Visco-Lok, který teď rychleji reaguje v kluzkém terénu a umožňuje lepší průchodnost terénem bez "hrnutí" předních kol a náročného zatáčení. Skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, hodin, světlech i případných obtížích. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS, první standardizované zařízení proti krádeži na trhu. Agresivní novátorský design s mohutnou, a přitom velmi lehkou karoserií, zaručeně nažene strach každému soupeři. Senzační vzhled doplňují čtyři 60-wattová parabolická paprsková světla, pneumatiky a hliníková kola Beadlock o nízké hmotnosti,  zajišťující skvělou trakci a lepší boční záběr v zatáčkách, aniž by se zouvaly pneumatiky z ráfků. Přední nárazník je uzpůsoben k instalaci navijáku a poskytuje stroji dodatečnou ochranu. A protože Renegade není jen atraktivní, ale i praktický, máte k dispozici i ukládací prostor, skýtající dostatek suchého místa pro nářadí a ostatní vybavení.

A tím to ani zdaleka nekončí – výhodný „X“ balíček nabízí další fantastické vybavení montované přímo v továrně a za výhodnější cenu. To vše ale nic neznamená – dokud to nevyzkoušíte na vlastní kůži...

„X xc“ = nový extra cross-country balíček, inspirovaný závody GNCC
- motor ROTAX V-570
- přední rychlejší diferenciál Visco-Lok QE 4x4
- magneto 650W 
- hliníkové disky kol typu Beadlock
- agresivní radiální pneu ITP Holeshot ATR
- kompletně stavitelné závodní tlumiče FOX 
- zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI 
- 4 x 60W světlomety
- ochranné kryty rukou
- hliníková sportovní řídítka
- extra grafika
- speciální potah sedadla
- hodiny v displeji
- nová brzdová soustava s oddělenými páčkami brzd
- 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny
- dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem
- olejový chladič
- bezpečnostní kódovaný systém D.E.S.S.

Technické parametry:
Motor: Rotax
Zdvih. objem motoru: 570 cc
Typ / počet válců: 4-takt / 2
Výkon hp: 48
Posilovač řízení DPS: NE
Vrtání / Zdvih: 82 x 47 mm
Chlazení: Kapalina
EFI: 2 Siemens VDO injektor
Převodovka: CVT systém se suptrabnsmisí, pomalý a rychlý chod, neutrál, zpátečka a parkovací poloha
Objem paliv. Nádrže: 20,5 litrů
Nosnost zadního nosiče: 16 kg
Osvětlení / Světla: 4 přední (240W), zadní a brzdové
Výška: 1 143 mm
Délka: 2 184 mm
Šířka: 1 168 mm
Rozvor kol: 1 295 mm
Přední pneu: 25 x 8 x 12
Zadní pneu: 25 x 10 x 12
Výška od země: 267 mm
Výška sedadla: 877 mm
Pohon: Volitelný 2x4,4x4 s předním diferenciálem Visco-lok
Brzdy: Kotoučové, hydraulické, 2 vpředu, 2 vzadu
Bezpečnostní systém: D.E.S.S.
Zdvih přední nápravy: 229mm
Zdvih zadní nápravy: 236mm
Tažná síla: 590 kg
Suchá hmotnost: 279 kg
Rám: SST G2


 
INFORMACE
MĚNA
NOVINKY
20.9.2017

Nově skladem:
Can-Am Outlander Max
1000 XT-P model 2017
Can-Am Maverick X3
XRS Turbo model 2018


12.9.2017

Nově skladem:
Can-Am Outlander Max 570 XT
model 2018 T3


27.7.2017

Nově skladem:
Polaris Ranger 900 XP
Polaris Sporstman 1000 XP


Archiv novinek
AKČNÍ ZBOŽÍ

Sphere card

Zasílání novinek

SPOLUPRACUJEME :

 

centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolekcentrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek centrum čtyřkolek